قیمت پیانو سمیک دیواری

Semic Music Company (SMC) بخش فروش و بازاریابی این شرکت کره ای در آمریکای شمالی است که برندهای Samick، Pramberger، W.m Kanbe و Sieler را توزیع و به فروش می رساند. Semic اکنون به طور کامل فروش و توزیع Bernhard Steiner، Conover Cable، Hazelton Bros، Remington یا Sohmer & Co را متوقف کرده است. فروش برند Kohler & Campbell اخیراً در ایالات متحده متوقف شده است، اما در سایر کشورها نیز ادامه دارد.

محصولات آلمانی روی بسیاری از پیانوها آزمایش شده اند، اما این بدان معنا نیست که این پیانو ساخت آلمان است. در عوض چکش های FFW این محصول ساخت آلمان بوده و در تولید صدای پیانو بسیار موثر است. علاوه بر این پدال های این محصول دارای ترکیبی از فلز و چوب بوده و این ترکیب باعث می شود این محصول دارای پدال های قوی تری باشد.

تمامی پیانو سمیک صادر شده به ایالات متحده در یک کارخانه اندونزیایی تولید و مونتاژ می شوند. دو برند زیبای Wm. کناب و جی.پی. پرمبرگر ساخت کره جنوبی است. Semic اعلام کرده است که به تدریج بیشتر خطوط تولید خود را از کره به چین و اندونزی منتقل می کند، اما تولید برخی از مدل ها در کره جنوبی ادامه خواهد داشت. SMC در حال ساخت دفتر مرکزی خود در تنسی، ایالات متحده است و از آن به عنوان یک انبار و دفتر استفاده می کند. علاوه بر این، چندین نقطه ویرگول پیانو زیبا قبل از تحویل به مشتریان آمریکایی در این مرکز کوک، تنظیم و نصب مجدد شده shopmelody.ir است.

پیانو آکوستیک نیمه دیواری JS118RID یکی از محصولات بی نظیر و با صدای گرم این شرکت است. آیا نمی دانید که پیانوهای Semik چه تفاوتی با سایر شرکت ها دارد؟ لازم به ذکر است که محصولات سمیک دارای قطعات باکیفیت روز دنیا می باشد و از این رو محصولات این شرکت دارای حرارت بیشتر و صداها و سیگنال های متفاوت می باشد.

سمیک نامی آشنا در عرصه موسیقی است

سمیک پرفروش ترین پیانوی ایران در سال های اخیر است

در حالی که بیشتر پیانوهای عرضه شده در ایران در چین ساخته یا مونتاژ می شوند، سمیک در کره جنوبی و اندونزی مونتاژ می شود و تولیدی در صنعت پیانو آکوستیک در چین وجود ندارد.

شرکت سمیک در سال 1958 تاسیس شد. این کارخانه قدیمی ترین و بزرگترین کارخانه پیانو در کره جنوبی است و در رتبه بندی بین المللی تولید پیانو در رتبه سوم قرار  majidshakeri.ir دارد.

این مطلب را هم حتما بخوانید :   بیوگرافی کامل علی یاسینی خواننده جوان پرطرفدار و محبوب ایرانی

امروزه 70 درصد از صادرات پیانو کره جنوبی متعلق به سمیک است

در حرکت پیانو نقطه چین از قطعات پلاستیکی استفاده نمی شود

این برند 20 سال سابقه حضور در بازار ایران دارد و به طور مداوم به ایران وارد می شود

سمیک پرفروش ترین پیانوی ایران در سال های اخیر است

در حالی که بیشتر پیانوهای عرضه شده در بازار ایران در چین ساخته یا مونتاژ می شوند، سمیک در کره جنوبی و اندونزی مونتاژ می شود و تولیدی در صنعت پیانو آکوستیک در چین وجود ندارد.

Semic در سال 1958 تاسیس شد

اگر نوازنده هستید یا از آن زمان آهنگسازی می‌کنید، می‌دانید که همه صداها از سیگنال‌ها و فرکانس‌هایی تشکیل شده‌اند که به گوش انسان می‌رسند. لازم به ذکر است که عواملی مانند بدنه و قطعات مورد استفاده برای پیانو در شکل گیری سیگنال یا فرکانس تاثیر دارند. بنابراین پیانو آکوستیک دیواری Semic JS118RID صدا و فرکانس متفاوتی دارد و لازم به ذکر است که نمای داخلی این محصول ساخت کشور کره است.

این کارخانه قدیمی ترین و بزرگترین کارخانه پیانو در کره جنوبی است و رتبه سوم را در رتبه بندی بین المللی تولید پیانو دارد.

امروزه 70 درصد از صادرات پیانو کره جنوبی به Semicon Piano تعلق دارد

در حرکت پیانو نقطه چین از قطعات پلاستیکی استفاده نمی شود

این برند 20 سال سابقه حضور در بازار پیانو در ایران را دارد و برندی است که دائماً به ایران وارد می شود و قیمت پیانو آکوستیک سمیک متفاوت مطرح شده است.

فرآیندهای کنترل کیفیت همان کارخانه Semic در کره و اندونزی سال به سال در حال بهبود است و کیفیت محصولات مونتاژ اندونزی این شرکت با محصولات کره تفاوتی ندارد. این شرکت می گوید از سال 2007 با نصب دستگاه های CNC دقت و کیفیت محصولات خود را بهبود بخشیده است. کنترل شرایط آب و هوایی (به دلیل استوایی بودن اندونزی) و حل برخی مسائل هندسی در ساختار حرکات از دستاوردهای بسیار مهم سمیک است. بسیاری از پیانوهای تولید شده توسط Semicon به قیمت پیانوهای ارزان قیمت چینی هستند. رنگ های زیبای نیمه براق مانند J.P. پرامبرگر، وی ام. Knabe و Sieler همیشه به دلیل طراحی و صدای بی نقصشان مورد ستایش کارشناسان قرار گرفته اند.