BeinCrypto با الکساندر هاپتنر، مدیر عامل BitMex، در حرکت به سوی پذیرش انبوه بیت کوین و اینکه BitMEX در کجا قرار دارد صحبت می کند.

Höptner در پایان سال 2020 سمت مدیریتی را بر عهده گرفت. با سیستم عاملی دیگر شرکت‌ها، از جمله Euwax AG و 1st Order، تجربه‌اش را به گزینه‌های عالی برای این مبادله تبدیل می‌کند، که هر دو سرفصل خبرها بوده است. خوب و بد

او اولین بار در سال 2013/2014 وارد فضای کریپتو شد. او با علاقه به توکن سازی شروع کرد، او به سمت سوراخ خرگوش هدایت شد و اکنون یک هولدگراق است که برای خرید مشکلی ندارد. شیب

 

با این حال، این معنی نیست که او به عنوان یک بیت کوین قابل دوام نیست. واحد پول.

«در حال حاضر گزینه های بسیار کمی برای پرداخت وجود دارد. این به ویژه در آلمان مشکل است. در سوئیس و آسیا متفاوت به نظر می رسد. اما به محض وجود چند مورد استفاده واقعی، از بیت کوین در زندگی روزمره نیز استفاده خواهم کرد. من باور دارم.”

بیت کوین در ماه

این باور به بیت کوین توسط خود BitMEX نیز تکرار شده است. آخرین برنامه های آن به معنای واقعی کلمه بردن بیت کوین به ماه است. هاپتنر و تیمش در حال مقابله با ایلان ماسک هستند که گفته اند مایل است dogecoin را به ماه ببرد. .

“ما به بیت کوین اعتقاد قوی داریم و سپس این شانس را داریم که بیت کوین را به ماه بفرستیم. این دقیقاً کار قلب ماست، حمایت از بیت کوین و همراه با آن حرکت اساسی است.”

در حالی که این نوع شیرین کاری ها توجه زیادی را به خود جلب می کنند، به آنها نشان دهنده رشد کلی مشارکت است.

برای Höptner، در حالی که در تغییرات آینده برای رمزارزها وجود خواهد داشت، اساساً اهداف بیت کوین و رمزارزها ثابت خواهند ماند.

«من فکر می‌کنم پروتکل‌ها متفاوت به نظر می‌رسند و ما اشکالاتی از توکن‌ها و رمزارزها دارند، زیرا از نظر فنی این نیز در حال شکل‌گیری است. اما موضوع اصلی همیشه وجود خواهد داشت و کل دنیای کار را کاملاً تغییر خواهد داد.»

BitMEX به سمت تحقیق حرکت می کند

«تنها چند زمینه تحقیقاتی با ساختار مناسب در مورد این موضوع وجود دارد. به عبارت دیگر، هنوز توسط تمام تحقیقات و توسعه به روشی مشابه سایر صنایع یا فناوری ها راه اندازی شده است. به همین دلیل است که ما گفتیم که باید از این موضوع در چارچوب ساده خود حمایت کنیم.»

در میان چیزهای دیگر، در اینجا برای تفاوت‌های بین ارزهای دیجیتال و یک، نقد و مشتقات، کیف پول‌های داغ و کیف پول‌های سرد، تا برنامه‌های آموزشی برای ارزهای دیجیتال ارزهای دیجیتال است.

مقایسه سیب و گلابی

برای Höptner، این فقط عملکرد بیت کوین یا کریپتو نیست. او همچنین نیاز به آموزش در مورد سوگیری و مفروضات ساخته شده در مورد BTC را می دهد.

«همه همیشه در مورد نوسانی صحبت می کنند، اینجا سیب با گلابی مقایسه می شود. حتی که موضوع بیت کوین و جنایت در ابتدا مطرح شد،اً با دلار آمریکا مالی می شد. هیچ کس نگفت از دست دلار خلاص بیایید. به محض اینکه این بیت کوین است، خدایا، که برای تامین مالی تروریسم استفاده می شود. من فکر می کنم شما باید سعی کنید بحث را به سطح دیگری ببرید.»

او به ویژه واکنش علیه حرکت السالوادور را در نظر می گیرد. به ویژه راهکار برای بهبود درک باشید.

«اینها دقیقاً مراحل درستی هستند. شما به موارد استفاده از نیاز دارید. آنها فقط داده می شوند، شرکت ها، موسسات را مجبور به پذیرش آن به عنوان وسیله پرداخت کنید. باید دائماً بحث و کار آموزشی انجام شود. حتی اگر بزرگی بازار کریپتو را جشن بگیریم – در مقایسه با بازار سنتی بسیار ناچیز است. متأسفانه تحت تأثیر اظهارات پوپولیسی نیز قرار دارد.»

پایداری و رشد

در حالی که از رشد و پذیرش آرزوهای رمزنگاری شده حمایت می‌کنیم، چگونه این رشد برای هوپتنر مهم است.

او توضیح می دهد که انرژی خنثی از نظر آب و هوا برای BitMEX اهمیت فزاینده ای پیدا می کند. با این حال، او این موضوع را دقیقاً در مورد ارز دیجیتال قرار نمی دهد. بلکه او پایداری را به عنوان یک موضوع توسعه می‌بیند.

BitMEX در تلاش است تا امکان سازگاری با محیط زیست فراهم شود. با این حال، هوپتنر وانمود نمی‌کند که این ساده است.

“که البته با یک صرافی که طبق تعریف با انرژی مصرف می کند، آسان نیست.

«ما فقط هدف را اعلام کرده‌ایم، و اکنون باید ببینیم چگونه می‌توانیم آن را به بهترین نحو اجرا کنیم. شما می توانید آن را در کوتاه مدت با اهدای چیزی در هر کیلو وات ساعت انجام دهید. اما من فکر می کنم که باید به این فکر کنم که چگونه می توانم آن را متفاوت انجام دهم.»

“قبل از اینکه بتوانید از راه رفتن به یاد داشته باشید”

https://hoseinifinance.com/blog/digital-currency-training/bitcoin-training/

«من کاملاً به بیت کوین و بلوک چین اعتقاد دارم. اما من هیمیشه منهویم: «پیش ز ی یnکhthnیd badwیd ، bahahd rhahten arفtn hara یad bگیerیd.» برای اینکه این حرکت به یک جنبش تبدیل شود، باید متفاوت عمل کنید. در اصل، شما باید برخی از موقعیت های تعیین شده را با خود ببرید.»

“به همین دلیل است که موضوع مجوزها مهم خواهد بود. تنظیم کننده می گوید. برای من مهم نیست که از چه فناوری استفاده کنید. می توانید از برنامه های مسابقه استفاده کنید، یا همه این کارها را می توانید انجام دهید، اما اگر نقش را ایفا کنید، پس من انتظار دارم که مجوز این کار را داشته باشید.» ما اکنون در حال آماده سازی شرکت برای صدور مجوز در یک حوزه قضایی است.

BitMEX به جلو می رود