چاپ عکس فانتزی

 

چاپ عکس فانتزی عکس‎ها هیشه ارزش خاص و بالایی دارند؛ چون خاطرات ثبت شده ما هستند. با دیدن هر عکس می‎توان به گذشته‎ها پرواز کرد و در حس و حال خاطرات خوب غرق شد. چاپ عکس از زمان اختراع دوربین عکاسی مرسوم بود؛ ولی این روزها ابزارهای دیجیتال باعث شده که تنبلی کنیم و ترجیح بدهیم عکس‎ها را در گوشی و کامپیوتر نگه داریم. چاپ عکس روی تخته شاسی یکی از روش‎های نگهداری عکس‎ها است. چاپ تخته شاسی فوری علاوه بر محافظت از عکس می‎تواند در دکوراسیون منزل هم نقش مهمی داشته باشد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا درمورد چاپ روی تخته شاسی فوری بیش‎تر بدانیم.لابراتوار چاپ عکس نورقائم یکی از مرکز چاپ عکس فانتزی که شما میتوانید عکس تون رو چاپ کنید

چاپ عکس روی شاسی

انواع سایز شاسی عکس + قیمت آن

شما در هر سایز دلخواهی می‎توانید عکس خود را چاپ کنید؛ اما برخی سایزها جزو ابعاد رایج تخته شاسی است.

  • چاپ تخته شاسی 100 * 70: این ابعاد سایز بزرگی است؛ معمولا عکس‎های عروس و داماد که در اتاق نصب می‎شود یا عکس‎های تبلیغاتی در این سایز است. در ابعاد 100 در 70 باید عکسی با رزولوشن بالای 300 پیکسل داشته باشید.
  • چاپ تخته شاسی فوری50 * 70: برای دیزاین داخلی با تابلو سراغ این سایز بروید. سایز بزرگ این شاسی کاملا نگاه افراد را به خود جذب می‎کند و سایز ایده‎آل برای عکس‎های تبلیغاتی است. قیمت چاپ عکس روی شاسی 50 * 70 حدودا در بازه 400 الی 500 هزارتومن است.
  • چاپ تخته شاسی 30 * 40: این ابعاد برای عکس‎های خاص خانوادگی مناسب است. قیمت چاپ عکس روی شاسی 30 در 40 در بازه 100 تا 150 هزارتومان متغیر است.
  • چاپ تخته شاسی 20 * 30: این ابعاد متداول‎ترین سایز چاپ عکس‎های خانوادگی، عکس کودکان و … است. به طور کلی همه نوع عکسی را می‎توان با این سایز چاپ کرد. ابعاد متوسط رو به کوچک این سایز باعث می‎شود روی همه دیوارها قابل استفاده باشد. قیمت چاپ عکس روی شاسی 20 * 30 از 70 تا 100 هزارتومان است.

چاپ عکس روی شاسی

عوامل موثر بر قیمت چاپ تخته شاسی فوری

درمورد قیمت چاپ نمی‎توان نظر قطعی داد چون عوامل متفاوتی بر قیمت نهایی چاپ اثر می‎گذارند. این عوامل عبارت‎اند از:

  • ابعاد: هرچه ابعاد شاسی بزرگ‎تر باشد هزینه چاپ بر روی آن بیش‎تر می‎شود.
  • ضخامت: هرچه ضخامت بیش‎تر باشد استحکام شاسی و هزینه آن بالاتر می‎رود. شاسی‎ها دارای سه ضخامت 8، 16 و 30 میل هستند. ضخامت روی کیفیت عکس تاثیر ندارد؛ اما بهتر است متناسب با ابعاد باشد. قیمت چاپ عکس روی 4A با ضخامت 16 حوالی 100 هزارتومن است.
  • جایی که چاپ می‎کند: میزان شهرت و اعتبار جایی که قرار است برای شما این چاپ را انجام دهد بسیار مهم است. آتلیه‎ای مشهور که تخصص کارکنان و کیفیت بالای دستگاه‎های آن زبانزد است قطعا برای چاپ تخته شاسی فوری هزینه پیش‎تری به نسبت یک مرکز گمنام کوچک دریافت می‎کند؛ مثلا قیمت چاپ عکس روی شاسی 50*70 حدودا 450 هزارتومان است ولی در برخی آگهی‎های اینترنتی برای همین ابعاد زیر 100 هزار تومان هزینه می‎گیرند.
این مطلب را هم حتما بخوانید :   روش های تمیز کردن گاز چدن و گاز استیل

چاپ عکس روی شاسی

چاپ عکس روی پازل چوبی  یکی از بهترین کادوهای هستش شما میتوانید کادو بدید پازل که ما شما درست می کنیم از سایز ۱۰*۱۵ شروع میشه و تا ۱۰۰*۷۰ میتونید سفارش بدید پازل معمولا ۳ تا ۴ روز کاری زمان میبرد و فایل عکس که شما برای ما تلگرام میکنید بسیار مهم هستش مرغوبیت جنس پازل عکس هم که به علت کیفیت بسیار بالای مواد سازنده آن است.پازلی کردن اثر بسیار مثبت روی فعالیت کودکان خواهد گذاشت و باعث می شود کودکان تفکر منطقی در خودشان ایجاد کنند.حس کنجکاوی در در درون کودک بسیار فعال کرده و وادارمی سازد تا قوای ذهنی خود را جهت رسیدن به هدف به کار گیرد. پازل های چوبی به تیکه نیستند پازل عکس بر حسب تعداد تیکه پازل نیستند بلکه بر حسب سایز هستند

 

سخن آخر

عکس‎ها  یادآور بهترین خاطرات است که لبخند عزیزان شما را برای همیشه ثبت کرده‎اند. برای چاپ تخته شاسی فوری حتما ابعاد متناسب با کیفیت را انتخاب کنید تا عکس شما واضح و شفاف باشد. کار چاپ را به مراکز معتبری بدهید که از کیفیت کار آن‎ها مطلع هستید؛ چون گرفتن دوباره بعضی عکس‎ها ناممکن است.ودر انتها لابراتوار چاپ عکس نورقائم یکی از مرکز فروش تابلو دکوراتیو و مرکز فروش قاب عکس در تهران هستش و در عین چاپ مگنتی هم داشته باشید